La cita (un conte)

Avui torna a ser el dia! Ja estic comptant les hores que queden per tal que arribi el moment. Si la cita s’escau un dia entre setmana, després de la feina correré (literalment) cap a casa per prendre una dutxa, embadurnar-me de crema hidratant i empolainar-me amb les meves millors gales: un vestit curt i ajustat o uns texans cenyits amb una samarreta escotada en poden ser l’exemple. Escolliré unes arracades a joc amb la combinació de roba que em vestirà. Una mica de perfum i un toc lleuger de maquillatge seran el punt final a la meva preparació per veure’t, per a tan desitjada cita. I si la nostra cita esdevé en cap de setmana, em passaré bona part del jorn pensant en tu, en tot el que t’envolta. Un cop abillada, marxaré escopetejada cap al lloc al on tu i jo haurem quedat. Saps bonic? Ets la meva mania preferida. La que em fa tornar boja només de pensar-hi, la que fa que tota la meva espinada s’erici des del moment que la meva ment sap que t’ha de veure, aquella que fa que em tremolin les cames i totes les parts del meu cos. Mentre vingui cap al lloc a on haurem quedat, repassaré mentalment les nostres últimes cites; el gaudi de saber que t’he de tornar a contemplar em farà caure la bava. Cada passa vers l’indret escollit per la nostra cita serà un desig ofegat de tornar a sentir la teva passió dintre meu. Per calmar els nervis previs a l’encontre amatori, miraré els aparadors; més ben dit, m’hi emmirallaré per pura coqueteria femenina. I mentrestant a l’iPod hi sonaran no sé quantes cançons d’amor i de passió. Quan ja les passes es menjaran els últims bocins d’asfalt abans de retrobar-te, les galtes se m’encendran de felicitat. Ja saps que quedem en llocs públics, preferentment en bars, sempre envoltats de col·legues i amics. Això encara fa que les nostres trobades siguin més especials. M’asseuré a la cadira, amb una cervesa ben fresca a la mà, disposada a embaladir-me amb tu, a omplir-me tota de tu. El món s’aturarà. I m’extasiaré fins a arribar a un orgasme visual, que hauré de dissimular, car estarem en públic. Torno a tenir cita amb tu Barça! T’estimo!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol