Gran Canària (I)

A la matinada de dimarts, després de poques hores de dormir, ens aixequem i arribem just per enganxa-nos a la cua de passatgers que van en direcció a Gran Canària. Després d’un enlairament una mica tambalejant, més de tres horetes de vol abans d’aterrar a l’aeroport de Gran Canària, prop de Telde. Un cop recollida la súper furgoneta que llogàrem, van anar fins a la localitat de Telde, vam pujar a una muntanya-mirador i finalment vam anar direcció la caldera de Bandama, un impressionant volcà amb unes bones vistes. Com que feia força fresca, vam decidir anar a dinar a Arinaga, prop de la platja, a on feia un bona i relaxant temperatura. Una vegada la panxa satisfeta, vam continuar fins a Maspalomas-La playa del Inglés, un lloc ben turístic, a on va ser una bona odissea aconseguir allotjament, cara havíem tingut problemes amb la reserva. Després d’un bon estira i arronsa, vam quedar-nos en un complex d’apartaments, a on 6 vam dormir en un lloc de 2, convivint en un minúscul espai. Després d’instal·lar-nos com vam poder, vam anar a fer la compra i a passejar pel majestuós desert de dunes de Maspalomas. Quina energia tant fantàstica, quina tranquil·litat, quin relax, quina comunió amb la natura! Vam entretenir-nos a passejar, a contemplar com el sol es fonia amb el mar, asseguts a l’arena, sentint l’escalfor allí acumulada, l’energia transportada des del Sàhara per la força del vent. Després de delectar-nos amb tant bell espectacle, vam anar a l’apartament, a on compartírem un amè sopar, unes copes i alguns jocs abans de passar la nostra primera nit a l’arxipèlag canari.
(La foto correspon a les dunes de Maspalomas