Gran Canària (II)

El segon jorn del viatge comença no gaire bé per a servidora, ja que s’entreveia que un constipat m’atraparia. Vam esmorzar a l’apartament i seguidament vam buscar una platgeta. Les Meloneras, tot i les recomanacions, no ens convencé i després de buscar una bona estona, vam acabar a la platja d’Armadores, que m’agradà per la nitidesa de les aigües, però no em va agradar gens la massificació que hi havia. Em vaig passar l’estona passejant per les botiguetes que hi havia i finalment vam marxar a dinar al port de Mogán. Després de descansar una miqueta vam anar a passejar pel port de Mogán, realment preciós i tranquil. Però ja no vam visitar gaire res més, ja que vam retornar a l’apartament per tal de poder anar a veure l’Arsenal-Barça a una taverna anglesa, a on també sopàrem. Fou divertit veure el partit retransmès en anglès i alemany! Després de tastar “las papas arrugadas con salsa mohón” i altres menges, acabàrem la nit a l’apartament fent copes i jugant a cartes....
(La imatge correspon a uns peixos que vam observar al port de Mogán)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol