Sau

El proppassat 13 de febrer va fer 10 anys de la mort de Carles Sabater, cantant de Sau, grup que marcà una època de la meva vida. A bastants concerts vaig anar d’aquest grup que cantava en català. I aquests dies m’he tornat a emocionar amb les lletres i les melodies d’aquest grup nascut a la Catalunya interior; i encara més amb l’esguard dels penetrants ulls de Carles Sabater. M’ha agradat retrobar-me amb una part del meu passat recent. I mentrestant, observant al meu voltant, amb més força que mai, parafrasejo al cançó de que Això es pot salvar. Si tots hi posem de la nostra part, podem canviar i salvar el món que ens envolta. Per sempre en el record, les cançons de Sau i Carles Sabater!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol