Munic, dia 3 (28 d'abril de 2013)


El dia es desperta rúfol a la capital de Baviera. Ens llevem amb una mica de mal de cap, fem la maleta i ja no tardem gaire a desfilar. A mi em queda poca estona a Munic. M’empapo de la ciutat per última vegada ja direcció cap a l’estació. Fem petar la xerrada amb la meva amiga i després d’esmorzar a juntes, ella continua unes horetes més a la ciutat i jo ja agafo el bus que em retornarà a l’aeroport. Tot i que estic cansada, no puc aclucar ull, ja que quedo embaladida amb el paisatge, tant verd, que em transmet una increïble sensació de pau i tranquil·litat. I penso que tinc ganes de tornar a Baviera i visitar més els voltant, el bosc de Baviera i conèixer racons, que segur que han de ser increïbles... Així que, una altra cosa apuntada a l’agenda! Fins aviat, Munic i Baviera!
(La fotografia és des de dalt de la torre de l'església de Sant Pere)


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol