Una nova etapa!

Demà, a aquesta hora del matí ja estaré a punt d'agafar l'avió cap a una ciutat europea. Aquesta vegada no és per un viatget curt, sinó per una temporadeta, sis mesets. Un canvi de rumb a la meva vida actual, però diuen que els canvis són bons, no? Tinc ganes de conèixer nova gent, un nou indret a on treballar, però alhora, diuen que tots els canvis fan un xic de por. Avui estic entre aquella dicotomia de les ganes de marxar i la mandra, la por de què em trobaré, si m'adaptaré, com trobaré a faltar a la meva gent. Però gràcies a la xarxa tot és molt més proper, com també ho són les ciutats amb els vols que les connecten. Així físicament no estaré a Catalunya, però sí d'ànima! Continuaré per aquest món de la ciberxarxa i aniré explicant què tal l'experiència! Fins aviat!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol