Més sobre Ghent!

Ja fa més d’una setmaneta que fa que estic a Ghent. Encara em vaig adaptant a la ciutat, als horaris de la feina, a descobrir nous racons i noves rutes, llocs a on fer la compra, etc. De moment he pogut constatar que durant els dissabtes la ciutat bull de gent, les places estan plenes, al gent surt al carrer. La resta de dies no he pogut veure gaire res, car a les 6 de la tarda tot ja està tancat. Tampoc he visitat gaire res, ja que el centre de la ciutat està tot en obres, i prefereixo esperar que acabin (que sigui aviat) per començar-me a posar dins dels monuments i fer la turista tot fotografiant el que pugui. Ben bé no estic a la ciutat, sinó a un poblet adjacent, unit físicament a Ghent que es diu Ledeberg, però és com si estigués a la ciutat, ja que està molt ben comunicat amb el centre via tramvia o via bus; i aquí el mitjà de transport estel•lar és la bicicleta! De fet ja en tinc una, però com que ja comença a fer fresca, a determinades hores em resisteixo a agafar-la... I de moment, a continuar descobrint la ciutat i els seus racons!

La foto és d’un dels carrers de Ghent (Gand o Gent!)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol