Un poema de Joan Margarit

Joan Margarit és un poeta català que va fer el darrer pregó de les festes de la Mercè de Barcelona. A part de ser un gran escriptor, Margarit va fer una dissertació sobre el sobiranisme que va irritar al PP i als seu sequaços. Aquest poeta, d'una manera preciosa, fent jugar els mots, va dir que és hora de canviar les relacions amb Espanya. Per expressar-se lliurament, alguns ja l'han condemnat. Doncs jo des d'aquestes humils línies, li vull expressar tot el meu suport, tant per les seves paraules, com per la seva valentia, car comparteixo tot el que va expressar. Aquí deixo un deliciós poema seu, Dona de primavera

Dona de primavera

Darrere les paraules només et tinc a tu.
Trist el qui mai no ha perdut
per amor una casa.
Trist el qui mor envoltat de respecte i prestigi.
Jo em crec el que passa en la nit
estrellada d'un vers.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol