Madrid (I)

Divendres just a l’hora de dinar, ens enfilem al cotxe. Per davant ens esperem aproximadament unes 7 hores de viatge. Ens ho agafem amb filosofia, entre la música i la conversa. Alguna que altra anècdota (com passar el peatge i oblidar-nos d’agafar el tiquet o quedar atrapats en un carrer de pilons que es pujaven automàticament a les vuit del vespre) i res, arribem a la capitat de l’estat veí després de deixar el cotxe a Alcalà de Henares i fer l’últim trajecte amb un tren de rodalies. Durant la tarda havia rebut una trucada inesperada: la de la meva cosina de Madrid, que només havia vist alguna que altra vegada de petita! Ens va dir de quedar i vam decidir que sí. Un cop a Madrid i després de deixar les coses a l’alberg i conversar amb uns gironins que trobem habitualment de festa, vam dirigir-nos cap al centre, al costat del palau d’esports, que és a on viu la meva família allí. Ens vam trobar amb la Lola, la meva cosina i el seu company, l’Alejandro, simpatiquíssims els dos, a més de fer una primera trobada amb la resta de la família. La Lola i l’Alejandro ens van portar en un primer moment a la porta del Sol, a veure, encara que fos de nit, “el Oso y el Madroño”. Ens van portar a sopar en un lloc boníssim i força típic i vam acabar la nit ballant bona música, entre una conversa agradable en un local del centre. Llàstima que sempre hi ha algun eixelebrat cap quadrat que es va ficar amb un dels que venien amb nosaltres per portar la camiseta del Barça. Molt valent ell de dir a les noies que vigiléssim...Passat aquest incident, ballàrem una miqueta més i res, a dormir després d’una caminada nocturna per davant de la Cibeles, el congrés dels diputats i el carrer d’Atocha....
(PD: la foto és de "l'Oso y el Madroño, a la plaça del Sol)