Records de tardes a pagès....

Fa uns dies em va venir a la memòria les tardes d'estiu, quan l'escola ja havia acabat i em quedava amb els avis a passar les llargues tardes. Recordo les estones corrent pels camps, rere els gossos, però especialment em vaig recordar de quan anava a portar el berenar a l'avi, que treballava als camps. La iaia Remei em preparava un cistell amb amanida, embotit, pa i el porró. I més contenta que un gínjol, anava a trobar l'avi mentre d'amagat feia un traguinyol de vi del porró i em quedava a berenar amb l'avi, que m'explicava històries...La innocència a flor de pell, fer les primeres "coses" teòricament prohibides, començar a descobrir la vida... Quants records guardats a la memòria i quanta felicitat la d'aquells moments!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol