Torno a la meva terra!

Avui és el dia de tornar. Ja han passat tres mesos. Volant, i molt. Avui em vénen a la memòria les primeres impressions dels meus primers dies aquí. En un primer moment, desencís total per la ubicació del New Bolton Centre. I per l’hivern, pels esquelets arboris, per la fred, la boira i la neu. Però mica en mica m’he anat acostumant al Hill Cottage, als ocells, a veure néixer la primavera, a l’esclat de colors, a veure animals a tort i a dret, a fer-me amiga de les vaques, les llames, els ponis, els cavalls; a veure guineus, gripaus, cérvols, esquirols... I també he conegut gent molt maca, he pogut visitar part del país. Però tot s’acaba, i aquesta etapa de la meva vida aquí avui fineix. Tinc ganes de travessar l’Atlàntic i retornar amb la meva gent! De totes maneres, espero tornar algun dia per aquests verals! Una experiència única i genial! Fins aviat! J
(La foto correspon a un capvespre al New Bolton Centre)


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol