Aniversari

Avui fa un any que vaig començar a escriure el meu primer post. Han passat moltes coses, la Terra ha girat sobre si mateixa moltes vegades, ha tingut temps de donar una volta a l’astre rei i ja tornem a ser barraques a Girona. Al món ha aparegut una suposada crisi provocada pels grans poder fàctics, malauradament continuen les guerres i encara no s’ha trobat cap solució per la SIDA per exemple. Però durant aquest any també he tingut l’oportunitat de conèixer nous països, noves cultures, nova gent i tenir a la meva gent, als meus amics i amigues, a la meva família al meu costat per viure dia a dia. La vida m’ha regalat moments que perduraran en mi mentre la memòria no em jugui cap mala passada, mentre que la vivència d’altres situacions s’ha perdut, per sort, pel cervell. Escriure diàriament aquí és un plaer, una manera d’alliberar-me de les tensions i compartir les alegries! Gràcies!

Comentaris

Anònim ha dit…
felicitats Evita!!
disfruta d'aquest aniversari!! aquesta ha resultat ser una inciativa genial que ens ha permès estar més a prop teu en molts moments....i una bona manera de deixar-nos disfrutar dels teus escrits!!
així que, per molts anys princesa!!
i....ens veiem avui a barraques...que, igual que han arribat ben depressa, de seguida han passat de llarg...i avui ja és l'última nit!!
1 abraçada!
Annita
Evita ha dit…
Moltes gràcies Annita!
Escriure aquí per mi és una manera de comunicar-me amb el món i amb mi mateixa. Gràcies per llegir-ho i ser-hi sempre!
Un petonàs petita companya de somnis i aventures!
Evita

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol