Estampes


CONJUR
Avui els fusells i les bales s'han conjurat per odiar-se eternament; saben que amb aquest desunió s'acabrà la destrucció i enlloc de la desesperació i la tristor, brotaran espurnes d'il.lusió.


EL TEU COS
El teu cos, flor que m'intoxica, poma que m'enverina.
El teu cos, nèctar, mel de la meva vida.


PLUJA
Enyoro els teus passeigs sobre la meva pell nua,
trobo a faltar l'olor del teu esclat,
em falta la teva grisor,
perquè darrera d'ella esdevé l'esplendor dels colors,
nets de la pols que tot ho empodega.
Enyoro el teu dringar quan et perds en la meva terra,
dolça melodia per nits i dies de màgia i melangia.
A on ets, pluja?

Comentaris

may ha dit…
molt maca l'estampa!!jaja
nena, per lo poc que m'agrada la pluja, fas que la trobi a faltar i tot...
*petons i abraçades*

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol