Hawaii: a vegades els somnis es fan realitat!

Anar a Hawaii era un somni que tenia des de ben petita... I per fi, el vaig poder fer realitat. Creuar gairebé mig món per trobar un petit paradís. Ara bé, també allí hi ha ciutats com en qualsevol altre racó del món... Però la sensació de veure un volcà fumejant, aigües de somni, animals exòtics, les ganes de descobrir, no tenen preu. També cal dir que la mà de la humanitat ha fet mal i que hi ha llocs que s'han ben destruït. I de la mateixa manera que s'ha destruït un ambient, també s'ha reduït moltíssim la cultura autòctona, així com s'ha discriminat els oriünds i oriündes. Però per sort, sembla que les coses comencen a canviar pels habitants originals de Hawaii. Un altre fet sorprenent i que desconeixia és que també hi ha un moviment per la independència de Hawaii. D'allí també en vaig marxar amb la sensació que no havia vist res, que em quedava molt per conèixer i descobrir. I si la vida em dóna l'oportunitat, tinc ganes de conèixer molt més tot l'arxipèlag. Mentrestant, a la memòria tinc belles imatges i bells records inesborrables...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol