Superació


Fa un parell de setmanes, passejant per Girona en capvespre rúfol, vaig trobar un senyor que feia temps que no veia. Entre altres aficions li encanta la història i ha escrit un llibre del qual d'aquí a no molts temps en parlaré. Em va agradar molt poder conversar amb ell, però també em va emocionar. Ell pateix un defecte físic que fa que camini malament i que s'expressi amb dificultats, has d'estar atenta quan parla, però s'entén perfectament. Tot parlant em va dir que moltes vegades la gent el rebutja perquè el veu com un borratxo i li fan escarafalls. Però molt serenament ell em comentà que ja hi està acostumant, que ja ho té més que superat i que el problema el tenen els altres i no ell. I realment té tota la raó. Sap greu que encara que hi hagi gent que té prejudicis envers la gent amb deficiències, encara cal molta pedagogia i també molt instint de superació! Enhorabona amic per ser com ets, no canviïs, ets tot un exemple!
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol