Periple

La Selva, el Gironès, l’Alt Empordà, el Pla de l’Estany, la Garrota, Osona, el Bages, l’Anoia, la Segarra. En un sol jorn, periple per la geografia del meu país, per la meva geografia. Planes enormes, camps sembrats, noves infraestructures, velles carreteres. Cels que van des del roig potent al gris més omnipotent. Ciutats grans, poblets perduts, paisatges recuperats i entorns destrossats. Campanars ignorats, carrers oblidats, places plenes de gent. Sorolls de progrés i també sons de la mare terra. Tradicions ancestrals i altres de nova implantació. Gent somrient i d’altres, amb les llàgrimes a flor de pell. Tot un seguit de brogits, sensacions, noves descobertes i vells retrobaments, el periple arreu de les comarques del meu país. I quines ganes que tinc de continuar explorant les comarques del meu país, les comarques de la meva pell, de continuar vivint els somni de viatjar pel trosset de terra que més vull!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol