De mestres i professors

Dimarts passat fou un dia ben curiós. Un dia de retrobaments amb persones que han influït molt en la meva educació. Primer vaig trobar l'Eduard, casualment, en un bar. L'Eduard havia estat le meu professor de llengües a primària i també el professor que ens acompanyà al viatge de final de curs a Mallorca amb tota la classe de vuitè d'EGB. Feia 14 anys que no el veia, gairebé tota una vida. I ara resulta que treballem al mateix edifici, de manera que vam quedar per retrobar-nos ben aviat. No prou contenta amb aquesta sorpresa, al cap de 3 hores em vaig trobar la Rosa, també professora meva de llengües, però en aquest cas a l'institut. I també la professora que ens acompanyà al viatge de final de curs a segona de batxillerat a Amsterdam i París. Amb ella també vaig fer petar la xerrada una bona estona, em va explicar els seus projectes de futur immediats i vam recordar vells temps. I per acabar la jornada de retrobaments amb ensenyats, la Pilar, la professora de Química i tutora del treball de recerca. Un dia de records de la meva etapa d'estudiant que em va fer pensar en totes les persones que m'han ensenyat tantes i tantes coses, des de la Pepi, l'Esperança, en Lluís, la senyoreta Anna, la Carme, la Rosa, les germanes, l'Imma, l'Edu, la Rosa, en Pitu, en Ramon, en Julià i un llarg etcètera. Gràcies a totes i tots ells per transmetre'm les vostres ensenyances!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol