Nit diferent

Has penetrat dins meu, impertinent, sense fer soroll, sense que t’hagi demanat que vinguessis. Però ho has fet, en la traïdoria de la nit m’has embolcallat, t’has endinsat en el meu jo. M’has encriptat els somnis en imatges difuses, m’has fet arribar a un estrany èxtasi, retorçar-me dins el meu niuet fins quedar-me amarada de suor, fent que salvatgement anés perdent tota la vestimenta, que em quedés nua i impregnada de tu. M’has hipnotitzat... Avui he dormit amb un estrany amant, oi febre?

Comentaris

SHADOW ha dit…
La febre és una mala companya de llit, buf! Espero que hagis anat millorant: jo aquest any vaig de virus en virus...
Una abraçada

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol