New York, New York (I)

Fa algunes setmanes vaig tenir la sort de poder anar a Nova York, una de les ciutats del món que mai dormen. Feia fred, molta, la veritat, però la ciutat no deixa de perdre el seu encant. El famós "Time Square", la "Cinquena avinguda", vaja, tot un munt de llocs que em resulten familiars, no només per haver-hi estat abans, sinó per les imatges que han sortit per la televisió o a les sèries de televisió un munt de vegades. Un altre lloc que vaig poder visitar i que no havia visitat en la meva estada anterior a la cituat fou Central Park. Impressionant poder el famós parc nevat. El vam travessar de dalt a vaig, durant una bona caminada, però les instantànies són de les que guardaré a la ment durant un temps. Un altre element que em va cridar l'atenció fou la gran quantitat de museus que hi ha pels voltants. M'hauria agradat poder visitar el MOMA, però el preu d'entrada precisament no era gaire econòmic. De totes maneres, és un lloc que tinc ganes de visitar la pròxima vegada que tingui l'opció de visitar aquesta cituat!
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol