El foraster


“El foraster”  (www.tv3.cat/elforaster) és el nom d’un programa de TV3 del qual no fa gaire se n’ha acabat la seva primera temporada d’emissió. Al principi no hi vaig parar gaire atenció, però des de la llunyania, m’hi he aficionat. I la veritat és que m’ha captivat. Veure gent de tots els racons del país, bé, del Principat, amb el seu dia a dia, amb les seves peculiaritats, les seves manies...Som un país ric, molt ric en molts sentits, però sobretot, en el sentit humà. M’he emocionat amb les històries petites, alhora que extraordinàries de molta gent, sobretot la gent de més edat. També se m’ha escapat algun somriure i cara d’al·lucinació amb les excentricitats d’alguns conciutadans i conciutadanes meus.  He sentit, i cal remarcar que en la distància els sentiments a voltes s’accentuen i d’altres es refreden, molt endins el meu país, aquest país que ben aviat serà lliure. Gràcies “El foraster” per fer-me adonar encara més com de gran n’és el meu país!
 
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol