Retrobaments

Ja fa un parell de setmanes ben bones que estic instal·lada de nou als EUA, a Kennett Square. La veritat és que em venia de gust tornar i passar unes setmanes enmig de la natura i preparant nous projectes professionals. Però sobretot m’ha agradat molt retrobar la gent que vaig conèixer l’anterior vegada que vaig ser per aquests verals i conèixer gent nova i viure noves experiències. Les passejades per la Byrd Road, pel campus, saludar els animals, etc. s’han convertit de nou en rutines quotidianes per un temps, tot i que sempre porto dins del cor el meu país i les seves ànsies de lliberta; per això al Hill Cottage, a on m’allotjo, no falla l’estelada...
 
 
 
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol