Cal?

Cal que hi hagi hagut una gran despesa totalment injustificada a la ciutat de Girona? Cal que hi hagi hagut un desplegament totalment desproporcionat per la presència no demanada del Sr. Felip de Borbó, descendent de l'infaust Felip V? Personalment vaig veure com es tallava el trànsit per tots els carrers a on aquest senyor i tots els seus sequaços havien de passar amb cotxes de gamma alta, caríssims. Policies arreu, en un desplegament que deu haver costat un ull de la cara, sense cap mena de dubte. Mentrestant, les llistes d'espera las hospitals s'engreixen per les retallades pressupostàries. Demanes hora i te la donen per d'aquí a mig any gairebé... Per què no es destinen tots aquests diners de la visita d'aquest senyor, descendent del rei de l'estat veí que ens té empresonats ( un rei designat a dit per un sanguinari dictador) a projectes socials, a donar beques educatives, a la sanitat, les vertaderes necessitats de la societat i del poble? Sincerament, se m'han revoltat les tripes en veure tant opulència quan hi ha gent a la ciutat que no té ni el més necessari per viure. Quantes vegades tornarà a passar això? Espero que cap més. Per mi aquest senyor no cal que torni a posar mai més els peus a casa meva, al meu país, a la meva ciutat. Si us plau, que tots els diners que li pago obligadament es destinin a projectes socials! I mentrestant brindaré altra volta maleïnt la seva memòria!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol