11 raons per no anar a dormir

Avui és un dia ben especial per a mi. Presentem el meu primer llibre, un recull de contes eròtico-humorísitcs editats pel Llop Ferotge. Des d’aquí vull agrair la incansable feina que ha fet l’editor, en Jorge Morales, així com la immensa tasca de difusió cultural que està fent a Girona. Sincerament em fa molta il·lusió aquesta presentació i l’edició del llibre, prologat pel genial escriptor gironí Lluís Muntada (autor de Canvi d’agulles i L’elegància del número zero) i amb portada de l’artista cellerenc Xevi Vilaró i maquetació de Xavi Casadesús. El llibre són un recull d’onze contes que he escrit durant els darrers dos anys.  Us convido a totes i a tots a les dues presentacions que farem a la ciutat de Girona. La primera, avui, a les vuit del vespre a la llibreria Context (Plaça Pou Rodó, 21) i el dilluns 18 a la llibreria 22 (C/Hortes, 22). Gràcies! Espero que us agradi!

Comentaris

Pep (Arenys de Munt) ha dit…
Bona nit, no he tingut el plaer de llegir el llibre, ni tan sols el tinc. Però després de la publicitat que acaben de donar-te en un programa de televisió aquesta nit amb el llibre damunt de la taula del despatx de Pep Guardiola, demà no pararé fins a trobar el llibre.
Evita ha dit…
Hola Pep, gràcies per l'interès. De fet que jo sàpiga de llibres només en queden a algunes llibreries de Girona i també a una de Badalona (Fènix em sembla que es diu). He flipat molt amb això del programa. Gràcies de nou. Espero que t'agradi

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol