10 anys enrere...

Per atzars de la vida, la setmana passada vaig tornar a fer coses que feia una bona pila d'anys que no feia. I no sé perquè vaig pensar que havia retornat 10 anys enrere. Vaig tornar a Montblanc, a on es va fer l'Acampada Jove. Em va venir a la memòria quan fa deu anys hi anava amb la colla, al mateix lloc. Dies de gresca i xerinola, nits de concerts i disbauxa, quan la innocència prevalia sobre la consciència. Amb el ventisca em revingué a la memòria la imatge d'un concert de Sopa de Cabra, abraçades amb les amigues. Els cafès a la plaça de Montblanc, somniat en el futur, revivint el nostre tendre passat. Teníem un món per descobrir (que encara tenim, eh!), res no importava més que passar-ho bé... I retornant 10 anys enrere també aquest cap de setmana vaig poder assistir al Rebrot, a Berga. A la ment, amb més força que mai, es van incrementar les ganes de continuar treballant i lluitant per aconseguir un país lliure a on hi hagi igualtat, a on les persones prevalguin per sobre els diners, a on les utopies deixin de ser-ho i es transformin en realitat..Tan de bo d'aquí a 10 anys la vida em doni l'oportunitat de reviure les memòries i els records de 10, 20 anys enrere...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol