LA VISITA TURÍSTICA (un conte)


Això que narraré a continuació em va passar fa un parell de mesos. Jo ja estic jubilat i la senyora encara li queden un parell d’anys. Sempre he estat actiu de mena i no em sé estar a casa. Sabia que si em jubilava no era per seure al sofà i mirar la televisió, que també, sinó per estar tot el dia entretingut en fer les coses que m’agraden. De les primeres coses que vaig fer un cop signada la jubilació fou apuntar-me a l’IMSERSO per a poder fer excursions i viatjar. La meva muller hi va estar d’acord: a casa em corsecaria.
He fet unes quantes excursions d’un, dos o tres dies i m’he visitat ja mig Catalunya, Mallorca i ara estic planejant les Canàries, però no sé què dirà la dona que marxi una setmana. Bé, això ja són figues d’un altre paner. El que us vull explicar és l’excursió que vam fer a la Costa Brava, a l’Empordà, de dos dies i una nit a l’Escala i a les ruïnes d’Empúries.  Hi vam anar a principis de juny i ens van fer una visita guiada amb un parell de guies que anaven abillats de l’època romana.  Feia un bon sol i entre explicació i explicació, vaig fer un glop d’aigua per acabar de fer baixar l’esmorzar de forquilla que havíem fet en un hostal proper. De sobte, la brisa marina em penetrà per les narius i una bella senyora em prengué de la mà. Sigil·losament, mentre els guies continuaven la seva explicació, se´m va emportar  a un petit habitacle, amb un bell mosaic a terra i una font de la qual en brollava aigua ben fresca. Em va fer seure al reclinatori i va omplir un vas amb el vi d’una àmfora. Vam començar a xerrar sobre vins i menges. Per pudor no vaig gosar preguntar-li l’edat, però vaig comptar que no devia sobrepassar de gaire la quarantena. Cabells arrissats, galtes molsudes, pits abundosos mig amagats sota un vestit bastant transparent... Al tercer got de vi ja em notava marejat i a ella se li havien enrojolat les galtes.
Ella, fins al moment asseguda en un altre reclinatori, va venir a seure a prop meu i m’acaronà els cabells, ja una mica escassos.  Un llamp em baixà per l’espinada fins que  el meu pipinna es va posar en arrigere. Ella se n’adonà i em va besar els llavis mentre permetia que el seu strophium li deixés al descobert els sinus amb sengles papilles ben marronoses. Feia temps que no em passava això que se m’aixequés la virga tant dreta... Suava. Suava tant que la senyora em comminà a treure’m la camisa. Diligent, hi vaig accedir i em refrescà  el cos amb l’aigua de la font, congelada. Això m’ajudà a fer baixar una mica l’erecció, però no fou més que un miratge. En veure que ella perdia tota vestimenta se’m va tornar a encabritar la sícula. Ella, mentrestant, em mirava i somreia. Tenia un parrús poc pelut i uns pits tan rodons... mentre escric això encara se’m torna a inflar el sopio i em tiba el follis; sort que ma senyora no és a casa, perquè sinó li faria un lambere cunnum  i li posaria el nervus ben endins.  Bé, no em distrec i continuo explicant el que em va passar a les ruïnes d’Empúries: la desconeguda em feu una blanditia a les galta i em besà suaument l’orella. Tot seguit m’agafà la mà i me la guià: des dels seus pectus erectes vaig anar baixant per fer-li pessigolles al seu ventre ferm i vaig un parell de dits es van posar a jugar amb el seu crista i es van perdre dins del seu sulcus humit i calent. Ella es va deixar fer i en escórrer-se, em deixà un líquid calent i viscós entre les meves mans..
Servidor tremolava més que una fulla de trèmol. No sé quina deessa havia baixat de l’Olimp o d’on fos i s’havia encarnat en la dona que ara m’agafava el pubes i el començava a moure amb les mans mentre xiulava una melodia que no m’era coneguda.  Al cap de pocs moments,  va aparèixer a l’estança una noia jove i bruna de pell carregada amb una plàtera de fruits. La deixà damunt del reclinatori buit i agafa un gotim de raïms: sensualment,  n’arrencà un i me’l posà a la boca; seguidament, repetí el mateix procés amb la desconeguda que era m’acaronava els colei amb els seus dits de seda.  La jove que havia entrat s’uní a la senyora en la tasca de fer-me un agradable massatge al gladius.  La senyora se la mirà i li féu un senyal al qual ella contestà tot traient-se també al túnica i deixant al descobert el seu Hortus Veneris i les seves mamma. La senyora abandonà la tasca de mantenir la rigidia mentula i s’abraonà a xuclar el saitus de la jove, que es deixà fer fins a arribar a un sorollós Fructuris Veneris. Un cop ben satisfeta, la noia arreplegà els sinus de la senyora i els començà a magrejar, mentre jo no estava en ple mentulam tendere.  Decidit a deixar de ser un espectador, vaig decidir ser actor i vaig disposar la meva boca a l’inguinis fossas i acabar llepant-li el landica fins a que de nou sospirà en arribar al summa voluptas. La meva tentigo feia que els meus testiculum em fessin mal i tot. La jove, que no havia deixat de tocar els pits a la senyora mentre jo em perdia al seu clunis. Estava en un gran estat de prurire i amb gestos vaig dir a les dues dones que volia que em fessin un irrumare. Acalorat, mentre se’m menjaven la verpa, jo els hi anava tocant els culum...Dins meu ja notava la pujada de la muccus  quan la senyora de més edat s’enfundà la meva virila dins la seva inguina,  disposada a fuetere!
Antoni, Antoni”! Una veu somorta em desvetllà mentre em mullava la cara amb un mocador xop d’alcohol! “Ja torna en si”, somicà una altra veu... Quan vaig obrir els ulls, em vaig trobar en una habitació del museu de les ruïnes d’Empúries. El primer que vaig fer fou mirar-me el peniculus, que estava ben adormit...
-“Ai Antoni, quin ensurt que ens has donat! T´has desmaiat, estàs bé?” em preguntà la guia disfressada de romana.
-“Sí, sí, només ha estat un cop de calor. Estic bé. Us espero aquí mentre acabeu la visita i així m’acabo de recuperar per anar a dinar”- els vaig respondre.
Em van deixar allí, en una sala fresca; de tant en tant el vigilant de seguretat m’anava fent alguna llambregada per vigilar que estigués bé. Mentrestant, jo estava ben embadalit a contemplar el quadre d’una bella senyora de cabells arrissats, galtes molsudes i pits abundosos que  aguantava una llista de les paraules eròtiques que es deien per aquells verals fa uns quants segles.
Al vespre, ja ben recuperat, només d’arribar a casa em vaig tancar al lavabo i amb la laeva manus em vaig facere solecismum fins que vaig quedar amb els scrotum ben arrugats i el fal·lus fet una bleda.  A la nit, però, només de rememorar la visita a les ruïnes, se’m tornar a enfilar l’scapus i vaig despertar la meva muller per fer un memorable opus laterum.
Des d’aquell dia, amb la senyora hem recuperat el voluptas i ens fem un bon fart de sollicitare!
De totes maneres, ja estic buscant un dia per tornar a visitar les ruïnes d’Empúries a continuar copulant en somnis romans i conèixer més costums i paraules, aquelles paraules que les senyores em xiuxiuejaven en l’habitació de plaer d’aquella època tant propera i tant llunyana alhora...


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol