Mainz (II)

El tercer i últim dia a terres alemanyes es va despertar de nou ben ennuvolat. Esmorzar al bufet, recollir les maletes i anar a voltar fou el que vam fer. El primer destí va ser de nou els cèntrics carrers, plens d’activitat d’un dilluns laborable. Vam acabar a la plaça de davant del Dom, sense mercat. Fou curiós contemplar com canviava totalment la fesomia i la percepció del lloc sense la presència de les parades de menjar. Vam passejar-nos-hi una estona fins a acabar al Rhein. Després de passejar-hi una estona, vam tornar a la taverna del primer dia, a on vam contemplar tot el procés d’elaboració de la cervesa i en vam fer un bon tast en unes divertides màquines, a on podíem escollir entre 3 i 5 litres del deliciós líquid. Vam dinar molt bé, i per acabar un Apfelstrudel que llepar-se’n els dits. De nou amb la panxa ben plena, vam anar a l’hotel a recollir les maletes que ens guardaven, vam pujar al bus i cap a l’aeroport. Per mala sort, vam sortir amb bastant retard. Primer ens vam haver d’esperar abans d’embarcar i després una hora ben bona dins de l’avió. Finalment ens vam enlairar i vam retornar cap a les 11 a terres catalanes! Un viatge, amb un gran ambient, molt bona companyia i amb ganes de tornar a repetir!
(La imatge correspon a les torres del Dom de la ciutat de Mainz).