LA NOIA QUE HO TENIA TOT, de Jessica Knoll

“La noia que ho tenia tot” editat en català per Ara llibres és una novel·la escrita per Jessica Knoll, exeditora de la revista Cosmopolitan. El seu llegat en aquest món es nota en el relat que l’autora basteix. Durant la primera part de la lectura em vaig sentir mig perduda amb els personatges que apareixen a les pàgines escrites.  Suposo que si no ets americà o americana o i encara menys, estàs poc familiaritzada amb Nova York, la lectura es fa un xic tediosa. Em va costar posar-me dins de la història, però hi ha un moment en què m’hi vaig enganxar. Un punt clau que et fa endinsar en la vida de la TifAni FaNelli. Tot i que hi ha alguns punts frívols, sobretot durant la primera meitat del llibre, el relat evidencia com els traumes de joventut poden perdurar durant dècades, com les persones a voltes construeixen una cuirassa per no esquerdar-se més per dins. Finalment, em vaig enganxar al llibre. Tot i que personalment no és el millor que he llegit mai, és entretingut. No me´l compraria, però si us cau a les mans, per passar una tarda de pluja entretinguda, no està malament.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol