Una mica sobre el meu poble...

Tot i que visc a la immortal Girona, el meu cor està entre els avellaners de Sant Martí Sapresa i Brunyola. Alguna vegada m’he passejat entre els camps i la imaginació volava segles endarrere... Com devia ser la vida per aquelles terres? Quantes històries es podrien explicar si els pedres parlessin? Hi havia joglars que anaven a cantar cançons a les donzelles del castell de Brunyola? I com que de moment encara no s’ha inventat cap màquina del temps que ho permeti, deixo que el meu caparró inventi històries i construeixi realitats... De totes maneres, deixo l’enllaç a un text documentat sobre l’origen del meu estimat poble... (http://www.brunyola.org/)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol