SABATES (II): un conte

Benvolgut sabater:
Gràcies pel seu interessant apunt sobre els gustos sexuals de les dones segons el tipus de calçat. Servidora és una amant de les sabates; de fet, són un vici per mi i dins el sabater grandiós que m’ocupa tot el vestíbul d’entrada del pis n’hi ha de planes, amb taló ample, amb taló curt, taló d’agulla, ballarines, setvetes, sandàlies de tot tipus, amb plataforma, etc. El meu marit i el meu amant (sí, tinc amant, no me n’he pogut resistir a la temptació de tastar un nou cos després de vint-i-cinc anys de matrimoni, tot sigui dit, bastant satisfactori) li poden dir que sé fer de tot. I que m’agrada tot. M’ encanta mamar-los- la titola amb la boca, fer anar la mà amb ritme frenètic sobre els seus penis portentosament erectes, com també m’abelleix que em llepin l’entrecuix, que juguin amb els seus dits o amb d’altres elements per la zona dels meus llavis inferiors, ja sigui penetrant entremig d’ells o acaronant-los.  I no en parlem com em desfaig de plaer mentre em llepen els pits i m’exciten el clítoris fins que un regalim em deixa l’interior de les cuixes ben humit. A vegades sóc més salvatge i prefereixo que l’home no faci gaire res i marcar el ritme que em surti dels ovaris mentre m’endinso els seus sexes sota el meu ventre ardent i delerós de sentir tant bella presència dins mon cos. I tampoc nego que hi ha vetllades que prefereixo convertir-me en una mena d’”estrella de mar” i deixar que siguin ells que marquin el compàs de l’encontre que sempre culmina amb orgasme. I no parlem de 69! Segur que a la vida n’he fet més de 69! I tot i que gairebé sempre els he fet amb mon marit, també he compartit l’èxtasi d’aquesta pràctica amb el meu amant i un parell de companyes de la universitat. Sí, benvolgut sabater, a l’època universitària vaig fer un parell de trios amb les dues companyes amb qui compartia habitatge.  A més de 69’s, també ens ho vam passar d’allò més bé dibuixant un triangle de plaer sobre el parquet del menjador del nostre petit pis. I en aquella època encara no m’havia comprat les setvetes!
El que sí que li puc assegurar de veres és que sempre que acabo gaudint dels plaers sexuals ho faig sense sabates, tant si és gaudi compartit com si em deixo seduir per l’onanisme, que també el practico tot sovint.
Ara bé, tinc una pregunta per vostè: es treu els mitjons quan fa l’amor o bé és d’aquells senyors tant insípids que no són capaços ni de deixar els peus al descobert mentre té l’eina dreta?

Signat: la sabatera ferotge

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol