Alemanya (II)

El tercer dia d’estada al país bàvar el vaig aprofitar per anar a visitar Frankfurt. Bé, més que visitar, anar-hi de passada. Vaig arribar amb el tren i em vaig disposar a buscar Johann Wolfgang Goethe Universität. Institut für Romanischen Sprachen und Literaturen. I a fe que no fou fàcil. Entre el mapa mal girbat que portava, la rudesa d’una part de la gent i el clima, em costà una bona estona. Però al final, ho vaig aconseguir i vaig arribar a temps de veure un trosset del concert de Pau Alabajos feia en aquest racó de la ciutat. Fou tota una bona experiència sentir la meva llengua en un país llunyà, però alhora envoltada de gent que la vol aprendre. I després d’una breu estoneta per allí, carretera i manta cap a l’aeroport i finalment, de al capvespre, arribada a la immortal Girona. Un molt bon i sobretot, divertidíssim, cap de setmana!
(La foto correspon al campus de la Universitat Johann Wolfgang Goethe)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol