"La palla va cara" d'Ebri Knight

Ja fa un temps que em vaig aficionar, gairebé per atzar, a escoltar el grup maresmenc "Ebri Knight", que acaba de treure el seu nou disc, "La palla va cara", que es pot descarregar gratuïtament al seu web (www.ebris.cat). La música i les lletres d'Ebri Knight combinen perfectament festa amb reivindicació. Música amb arrel tradicional (a mi em recorda molt a la música irlandesa), combinada amb música més moderna. El seu nou disc, "La palla va cara" amaga cançons que m'encanten, com la combativa "Sàvia i rebel" o bé la deliciosa i tendra "El camí cap a la lluna". També hi ha inclosa una versió del mític "Conte medieval" dels Esquirols (per cert, un dels seus membres participa cantant-hi!) o la divertida "A la muntanyeta" ( que per cert encanta als infants com a la meva cosineta!!). Si el disc de per si ja és un bon regal (amb diverses i genials col·laboracions com el Quico, el Noi i el Mut de Ferreries i Àlex d'Eina, entre d'altres) millor encara veure'ls en directe i no deixar de ballar i reivindicar! No us els perdeu!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol