Ja t'ho Diré, el retorn!

Avui, després d'uns quants anys d'absència, els menorquins Ja t'ho Diré retornen als escenaris. Em fa moltíssima il·lusió tornar-los a sentir en directe, car van ser el grup preferit de la meva adolescència. Els vaig descobrir amb el seu disc "Moviments salvatges" i la veritat és que va ser un amor a primera vista. Ja amb quinze anys els vaig començar a seguir fins que es van acomiadar dels escenaris. Multituds de nits de concerts, descobertes de la vida, sempre sota el paraigua de les melodies dels menorquines. Festes majors, acampades, nous amics, però sempre amb els Ja t'ho acompanyant-me. Em sembla que és un dels grups que més vegades he sentit durant tota la meva vida! Avui, per fi, després de molts anys, els tornaré a sentir! Quina emoció i quines ganes de tornar a reviure moments fantàstics amb la seva música! 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol