El menjar i el beure per aquí a Amèrica

Un altre element curiós, si més no, per a mi, és el menjar. Els supermercats són llocs oberts 24 hores a on pots trobar tot de coses que ni hauria imaginat que existien. No sé quantes varietats de pa, de iogurts, de llets i un fotimer de coses. Però una cosa que m’ha cridat l’atenció és el fet que moltes coses enlloc de ser dolces, com estem acostumats, són salades. Per exemple, la llet de soja no és dolça, sinó que conté sal, fet que es nota en el gust. També els hi deu agradar molt la canyella (afortunadament a mi també), ja que el gust de canyella és molt present en molts tipus de menja. I pel que fa al beure? Doncs res de begudes alcohòliques als supermercats, sinó en botigues especialitzades. Ni una trista cervesa. Però ja m’hi estic acostumant, una altra manera de fer i de viure, però per sort, a casa em puc fer un bon tros de pa amb tomàquet per recordar-me dels gustos de la meva terra!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol