Censura i manipulació


Fa uns dies vaig estar conversant llargament amb una amiga de Navarra. Em va preguntar què havia passat, a Catalunya no s’havia donat part de la paga extra de Nadal als funcionaris perquè els diners s’havien destinat a pagar campanyes per promoure l’ús del català. Em vaig quedar de pedra. Però en cap mitjà de comunicació de les espanyes, com em va confirmar ella, ha sortit que a Espanya ens deu més de 750 milions d’euros del fons de competitivitat. Només interessa publicar mentides per intentar desprestigiar Catalunya i la seva cultura. Ho trobo patètic, que només s’expliquin les coses que ells volen i no les veritats. Si ens donessin el que és nostre, els funcionaris i funcionàries no s’haurien quedat sense part de la seva paga i potser sí que tindríem més diners per destinar a promocionar aquesta llengua que els hi fa tant de fàstic a una bona colla. Quina merda de censura i manipulació! Si us plau, deixeu-nos marxar. I a uns quants periodistes els hi farien falta unes quantes classes d’ètica... 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol