Encara més retallades?

Sí, sembla que encara hi haurà més retallades. És indignant veure com els polítics que ens manen s'estan dedicant a retallar a tort i a dret. Estic d'acord que l'actual context de crisi cal fer alguns sacrifics, però la meva pregunta és,  ¿ per què paguen sempre els mateixos? Ells no retallen pas en cotxes oficials, continuen fent xefles, etc.; i mentrestant hi ha enormes retallades a la sanitat i a l'educació, dos pilars bàsics de la societat. A la universitat se suprimiran una bona colla de llocs de treball; per desgràcia, la crisi dels rics la tornarem a pagar els pobres. A ells tan els hi fa: continuaran tenint el seu raconet als paradisos fiscals, mentre que molta gent gairebé no arriba a final de mes. Aquí deixo algunes frases que Arcadi Oliveras, expresident de Justícia i Pau i economista, va dir a la conferència que va fer a l'acampada de Girona, a la qual no vaig poder assistir, però que m'han arribat i m'ha fet pensar... "Per cada sense sostre, hi ha 100 pisos tancats a pany i clau utilitzats per especular"; "2.700.000.000.000$ són els diners que s'han donat als bancs. N'hi ha prous per erradicar la fam 54 anys al món"; Perseguir frau fiscal i nacionalitzar la banca k ha rebut diners publics... Algunes mesures contra la crisi "; "Les caixes es converteixen en bancs i la seva obra social es destinarà a omplir les butxaques dels inversors "...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol