Follia


FOLLIA
Empresona’m entre els teus braços;
immobilitza’m amb els teus llavis.
Acarona’m el rostre,
passeja la teva llengua damunt la meva pell,
mossega’m al bescoll fins que esclati l’èxtasi;
m’hi prestaré amb gran delit.
Besa’m allí a on plaer em desfà,
endinsa’t dins de les meves entranyes,
i empeny rítmicament, sí, així,
fins que els tremolosos gemecs
ens facin callar les pors.
Deixa que les nostres gotes de suor es mesclin
amb els fluids del clímax,
tot clavant-me les pupil·les
al fons de l’ànima.
Adorm-te amb la teva mà damunt del meu pit;
embolcallada de silencis i pensaments,
esperaré que et desvetllis.
I llavors, suaument,
a cau d’orella, et diré:
enfolleix-me de desig;

una altra vegada.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol