Per aquests dies d'estiu, una mica de "Sal i dolçura"



Sal i dolçura (Ja t'ho diré)
Nom de verge que vola, ulls que sempre brillen
cada dia despertes enredada amb es llençols
un raig de llum que dibuixa una mirada molt tendra
Em tornaria loco, mai no et voldria perdre

Somiava que un dia ballaríem pell a pell
no em pensava que estaríem tan de temps tocant el cel
Em fas l'ullet i em recordes nits d'amor amb espelmes
llits d'arena amb sa lluna plens d'aromes de perles
S'ombra que tu em fas guarda moltes penyores
amb tu es dies són clars es mal moments s'esborren

Passejant vora la mar mirarem com surt la lluna
sa cara se t'il·luminarà amb sal i dolçura

Boqueta de pinyons amb mel que m'agrada
t'ho diré a s'orella: t'estim mil vegades

Passejant...


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol