El tast (un conte)

Un dimecres qualsevol,  amb la colla que quedem per fer una cervesa amb el pretext de trencar la rutina setmanal, vam decidir fer una tast de vins. La idea sorgí després que la Gina, una de les noies de la colla, ho proposés. Ella feia poc havia assistit a un i li havia encantat. Així doncs, ens vam repartir la feina; cadascú havia de portar un vi d’una part del món. Ho vam fer així per evitar que ens repetíssim. Divendres a les vuit, inusualment puntuals, tots ja érem a l`apartament d’en Quel i la Cinta davant la platja de Llançà, disposats a fer tastets de vins i gaudir del dia següent a la platja. Érem onze: els amfitrions, en Cesc, la Míriam, l’Otger, en Gabriel, la Remei, la Gina , l’Isaac,  en Cris i servidora. En Quel va portar un blanc del Penedès, la Cinta un negre de la Rioja, en Cesc un Riestling alemany, la Míriam un vi australià, l’Otger un suc de raïm xilè, la Remei un italià, la Gina un vi californià, l’Isaac un de portuguès, en Cris un de francès i servidora, un de casolà, de l’avi. Entre tots vam preparar un aperitiu a base de formatges, embotits, amanides i altres elements per a fer coixí a l’estómac. I ja amb les etiquetes de les botelles tapades, vam menjar un xic, no gaire i vam començar la tast. El primer vi que va sortir va ser el que servidora havia portat, el de l’avi. I seguidament vam delectar els nostres sentits i els nostres paladars amb la resta de vins. Especialment em va agradar el vi australià. Era la primera volta que en tastava un i la veritat és que em va sorprendre enormement el regust que em deixà a la boca. Sort teníem que anàvem menjant de tant en tant, sinó em sembla que no hauríem estat capaços de finir el tast. El darrer vi que va sortir, quan ja tot era xauxa, va ser el californià. I vam riure a cor que vols amb l’equívoc nom de “Ménage à trois”. Vam començar a especular sobre amb qui faríem un “ménage à trois “ entre totes i tots els que estàvem allí reunits. Van sortir combinacions de tres noies, tres nois, dues noies i un noi i al revés. La veritat és que com que tinc la imaginació molt nítida, només de sentir els noms dels meus amics i amigues en cada trio, ho recreava mentalment. En el cas dels tres nois, fent un trenet, en el de les tres noies, mentre una s’obria de cames i l’altra li endinsava la llengua a on les robes no deixen veure, la tercera li magrejava un mugró i li llepava l’altre. En el cas dels dos nois i la noia, ella era la protagonista que es deixava llepar, penetrar i quan a ella li venia de gust, munyia una mica els nois amb la mà o amb la boca. I una de les noies li tocava al clítoris a l’altra mentre el xicot la penetrava de cara en el supòsit de trio entre les dues noies i el noi.  La veritat és que em vaig excitar pensant això, però mica en mica les especulacions es van anar diluint i la conversa va derivar cap un tema també calent i candent, però depriment: la crisi financera i l’especulació immobiliària. I com que el tema ens tenallava les il·lusions, què millor per renovar-les que somniar i agafar forces per gaudir al matí següent de la calidesa de la Mediterrània. Totes les parelles es van anar retirant, menys els tres solters: l’Otger, en Cris i servidora. A nosaltres ens tocava dormir al sofà llit i a un matalàs que vam instal·lar al menjador. Abans, però, vam decidir fer una mica de xerrameca tot acabant els culs de vi. I com no, hi havia el “Ménage à trois” que a mi m’encenia no només el gust, sinó també la imaginació... Mentre delectàvem el suc de raïm californià, asseguts a terra, l’Otger em preguntà si havia fet mai un trio. Li vaig contestar que no. Ell, en canvi, afirmà que n’havia fet un amb dues noies i que havia estat colossal. Pel que fa a en Cris, ell tampoc no n’havia fet mai cap, però deia que no s’hi negaria pas si se li presentés l’ocasió i  que tampoc no li importava la combinació de sexes. Vam continuar intercanviant històries d’experiències sexuals, quan l’Otger em va dir si volia més vi “Ménage à trois”. En dir-li que sí, em va dir que l’ampolla era buida i que si en volia, la seva boca n’estava plena. Sense ni pensar-m’ho, vaig posar-me de genolls i li vaig dir a l’Otger que fes el mateix. Estàvem separats només per les cames estirades d’en Cris. Vam acostar les boques i vaig beure el vi de la de l’Otger i ell aprofità per posar-me la llengua fins a la campaneta i engrapar-me un pit. I jo amb la mà esquerra li vaig engrapar l’entrecuix a en Cris. I aquí es va desfermar tot:  la meva boca es repartia entre la dels meus dos amics, que em van desvestir a quatre mans.  Ells sols, sense que em deixessin ajudar-los, es van treure les vestimentes i en Cris es va seure a terra, amb l’esquena recolzada al sofà. Em féu posar  damunt seu, d’esquenes a ell i m’obrí les cames per tal que l’Otger em fes córrer d’alegria amb la llengua i els dits, mentre l’altre amic m’anava llepant l’orella i fent pessigolles als mugrons. I anava notant com la verga d’en Cris s’anava inflant i inflant... Un cop satisfeta, vaig remoure la posició i em vaig disposar a succionar fins que no pogués més el penis d’en Cris mentre amb la mà sacsejava la pell peniana de l’Otger. De sobte, però, no estava sola menjant-li el membre: la meva boca i la de l’Otger competien per la tita d’en Cris. Mentre l’Otger i jo fèiem feina bucal i lingual, en Cris ens masturbava als dos (destre el noi fent anar les dues mans amb moviment diferent!). Entre les dues boques vam aconseguir que el noi acabés expulsant milions d’espermatozoides. Tot seguit vaig pensar que arribava el moment que tant esperava: servidora es delia per ser penetrada i em vaig ben obrir de cames tot esperant que el membre turgent de l’Otger (el d’en Cris, després de la correguda, ja estava mig alacaigut...) s’endinsaria al meu sexe moll, i la boca d’en Cris em faria qualsevol barbaritat plaent...  però el fal·lus de l’Otger es va enfonsar dins les natges d’en Cris, que no s’ho esperava, però que no s’hi va pas resistir.  Suposo que sorpresos, i completament folls de desig,  a jutjar per les seves pròpies cares, es van oblidar de mi.  També bastant astorada, car no m’esperava que el joc sexual continués així, vaig decidir complaure el meu desig de sentir alguna cosa dura dins de les cames. Així doncs,  vaig agafar de la panera del rebedor un plàtan verdós, li vaig enfundar un preservatiu i em vaig dedicar a emular el ritme amb el qual l’Otger penetrava en Cris i alhora m’anava autoacaronant el clítoris... I quan ja em vaig haver extasiat del tot, vaig esgotar l’última gota de “Ménage à trois” mentre contemplava els dos nois encara en ple frenesí...




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol