No m'agrada de Gent...

No m’agrada de Gent la poca puntualitat del transport públic; sovint els busos i els trams passen abans o després de l’hora prevista, o simplement no passen sense que ningú es digni a donar ni la més mínima explicació. No m’agrada  que a molts establiments només puguis pagar amb targeta de crèdit d’una entitat belga. Vas a pagar al supermercat o a les màquines de les estacions i.... només amb les targetes d’aquí! Què passaria si els turistes que vinguessin al nostre país només poguessin pagar amb targetes de crèdit d’entitats catalanes? Em sembla que protestarien, i força. No m’agrada la manca d’educació que tenen molts belgues: si els hi preguntes quelcom en anglès, a vegades et responen en neerlandès o amb anglès més un bon plus de molta mala llet (per sort no tothom  és així...). Podria continuar, però em quedo amb la part positiva de la ciutat, que guanya amb escreix a la negativa! J

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol