Sóc feliç ;-)

Sóc feliç; he acabat una etapa de la meva vida i divendres va ser màgic. Tot i els nervis i la tensió, tenir als meus pares, a les meves cosines, als meus amics i els meus companys i companyes va ser el millor regal que la vida em podia fer. Altres no van poder venir, però tot i no tenir la seva presència física els vaig sentir molt a prop. És molt difícil expressar amb paraules tot el que vaig viure... GRÀCIES de tot cor, per fer-me sentir un pessigolleig per la panxa, fer-me viure amb un somriure als llavis, per fer-me emocionar, gràcies per ser al meu costat i deixar-me compartir la màgica i enigmàtica vida al vostre costat. Us estimo!

Comentaris

Anònim ha dit…
Evita!
Jo també vaig ser molt i molt feliç, sobretot per tu. T'ho mereixies i t'ho mereixes. Va ser un dia molt bonic, per mi també, però sobretot per tu.
Sort i ànims
Un petó
Marc

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol