Reptes

Un repte que fa uns mesos que m’he plantejar és aprendre un nou idioma. En aquest cas, “m’atreveixo” amb el xinès, un idioma del tot desconegut per mi. Ja he estat a la Xina un parell de vegades i un dels principals problemes per viatjar per aquells verals és l’idioma, ja que la majoria de gent no entén ni un borrall d’anglès. Tot i que hi ha moltes coses d’aquell país que em desagraden, alhora em té fascinada. Una cultura mil·lenària, paisatges de somni i també gent maca. Per això m’he llençat a aquesta aventura d’aprendre el seu llenguatge. Però cada dia em sorprenc més de veure com la ment humana és capaç d’inventar llenguatges com el xinès o d’altres, a on cada símbol té una història darrere, sovint ben curiosa. Un nou repte pels propers anys, però també em serveix per veure com de complexes i desconegudes poden arribar a ser les cultures que integren el nostre planeta!
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol