Retrobada a Gent

Fa gairebé un mes vaig tenir l'oportunitat de fer una visita a Gent, un any després d'haver-ne marxat. La veritat és que va ser una retrobada amb amics que fa temps que no veia. Va ser encantador poder compartir una tarda amb els meus antics llogaters, parlant de la vida, de com s'havien complert els seus projectes. I veure un dels meus amics defensar l'esforç de quatre anys en forma de tesi doctoral. Els capvespres llargs, amb una cervesa a la mà i bastint projectes. I la ciutat, la veritat és que és sembla una altra amb la llum de final de primavera. Plena de vida, plena de llum, les flors arreu; els canals amb un nou color. Però com abans, de sobte el cel s'ennegria, queia la tempesta, i després, resorgia el sol amb més força que mail. Van ser un dies de reconciliar-me amb una ciutat que a voltes m'havia deixat una mica de gust amarg. I espero retornar-hi ben aviat per fondre'm amb una forta abraçada que la vida m'hi ha deixat :)


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol