Això no m'agrada

De moment, i per sort, de Ghent, tot m’agrada... menys una cosa: el fet que cada vegada que vagis al lavabo en un local, hagis de pagar. M’han dit que no tots són així, però per la meva experiència d’aquests dies... m’ha tocat pagar de 0.15 a 0.50 euros cada vegada que havia d’anar-hi. Si surts de festa i comptes les vegades que hi vas... al final t’acabes gastant més en anar a treure tot el que beus que no pas en la pròpia beguda. Suposo que ho fan per tal que la gent tingui cura a l’hora d’utilitzar els serveis, però si ets client d’un local i hi consumeixes... trobo una mica abusiu haver de pagar... En fi,  queda dit!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol