A centenars de quilòmetres...

Estic a centenars de quilòmetres de la meva estimada Catalunya. Però hi ha imatges, per dissort, no canvien. Ahir, aquí a Tours hi havia una manifestació anarquista. Però el més sorprenent era que hi havia més policies que manifestants. Els tenien totalment encerclats; si els manifestants es movien, també ho feia tot el cercle de policia que els tenia mig empresonats! Ah, i la tota la zona presa de la policia! Patètic! I per més inri, tots amb la porra a punt. Jo em pregunto perquè no encerclen el senyor Sarkozy i la seva colla de sequaços, la púrria del segle XXI, que es dediquen a explusar gitanos que viuen en la pobresa. I a Catalunya avui m'han esgarrifat les imatges que he vist dels del PP que han anat a Badalona en companyia d'una diputada del partit de Sarkozy a "veure els problemes" que causen allí els gitanos. Per mi, l'únic problema existent són ells. I encara m'ha fet remoure més les tripes de la líder del PP, la demagòga i hipòcrita Sánchez-Camacho que diu que no s'ha d'utilitzar el tema de la immigració durant la campanya electoral. Ha quedat ben retratada la capacitat mental d'aquesta senyora. I per què Europa calla i no s'atreveix a parar els peus a aquesta colla de feixistes postmoderns?

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol