Coses americanes que no deixen de sorprendre’m

Hi ha moltes coses de la quotidianitat dels americans que no em deixen de sorprendre... Vagi per endavant que m’estimo els animals amb bogeria i que faré sempre el que pugui perquè estiguin bé i no estalviaré en veterinaris ni medicaments. Però aquí crec que en fan un gra massa. Si l’altra vegada ja em vaig quedar esmaperduda amb els milers de dòlars que es va gastar una dona per salvar una cabra, ara m’ha sorprès assabentar-me que és força  comú que s’organitzin diades per ajudar a finançar operacions d’animals, com per exemple, una operació de cataractes. Em van contar que hi havia una família que preparava un bufet lliure a casa seva un diumenge a la tarda per finançar la citada operació. El preu era de 15 dòlars i amb el que es recaptés, s’ajudaria a operar el gos. Hi tenen tot el dret, però la pregunta que em faig és que per què aquests diners no es destinen a programes per ajudar a la gent a menjar, que aquí també hi ha molta pobresa. Qüestió de prioritats, ben trista per mi....
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol