Records d'infantesa

En un atac de nostàlgia, últimament penso en els jorns de quan era més petita, quan em despertava amb el "quiquiriquic" del gall he hi havia al galliner just davant de la meva habitació, quan vivia a pagès. Durant molts anys va ser aquesta melodia la primera que sentia quan obria els ulls. I després, quan obria la finestra, m'encantava veure el meu "pavico", el meu "pavo real" que es feia veure amb la seva preciosa cua, imponent. I m'encantava veient encara més enrere tot contemplant el Far, a la llunyania o Santa Bàrbara. Uns plàcids despertars que ara més que mai, enyoro, uns despertars flairant l'aire de la natura....
 
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol