Balanç d'un any que s'acaba...

Avui és 31 de desembre, dia de fer balanç. S'esgota un any a on les he vistes de tot colors. He tocat el cel i l'infern. Moments que perduraran a la memòria i altres que els voldria esborrar ben aviat. Però de fet, sense els mals moments no hauria assaborit tant els bons. He visitat llocs increïbles, he viscut experiències de pel·lícula, que mai m'imaginaria que la vida em regalaria. He conegut gent genial que sempre tindran un racó dins del meu cor; he fet nous amics i amigues i per desgràcia, per llei de vida, altres han quedat pel camí. He viscut fora de la meva estimada terra, i això m'ha fet estimar-la encara més i m'ha estimulat les ganes de defensar-la i aconseguir la seva llibertat, defensant la meva llengua i la meva cultura. Però per sobre de tot, s'acaba un any, un cicle i puc dir que tinc salut i els meus també i hem incrementat la família. I espero poder explicar-ho molts altres dies! Molt bon i feliç any 2012, ple de pau, salut i amor! 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol