Berlín (V) (31 d’agost de 2011)


Per no perdre la breu costum adquirida a Berlín, l’últim dia vaig esmorzar també amb l’Aaron i ens vam acomiadar. Primer vaig fer una breu passejada pel barri, però vaig anar cap a la zona del centre i des d’allí cap a un barri més residencial, el de Prenzlauer Berg després de fer una petita incursió al barri de Kreuzberg (http://barrios-de-berlin.mundoviajero.net/). Vaig passejar pels parcs, pels carrers deserts, plens de poques atraccions turístiques, etc. Finalment, tot baixant a peu vaig arribar al centre neuràlgic, a a Alexanderplatz, tot passant per la plaça de Rosa Luxemburg. Per acabar d’esgotar les hores que no volia que s’acabessin vaig entrar a unes enormes grans magatzems.. i poca cosa més: a recollir ja la maleta, a l’estació (preciosa) i finalment ja cap a Magdeburg, a on vaig esperar una estona per agafar el bus fins a l’aeroport i ja el retorn a Catalunya! I encara no havia marxat que ja tenia ganes de tornar a Berlín, així, que.. Bis gleich Berlín!
(La foto correspon a un dels típics semàfors de l’antiga Alemanya de l’Est, el famós Ampfelman, que els berlineos s'han negat dels dos costats del mur s'han negat a oblidar!)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol