Altra vegada contra el català....

La vida té aquestes coses. Just en el moment en què es mor Joan Solà, el PP comença una ofensiva bruta i malsana contra el català. Aquesta gent em sembla que té problemes de percepció sensorial. Pregonen que el català és hegemònic i que el castellà està en perill a Catalunya. Quin fart de riure amb la seva manca de reflexos, mare meva! A l’ajuntament de Barcelona han aconseguit que es derogui el decret per l’ús del català. Si tantes ganes tenen de sentir la llengua de Cervantes (la qual respecto i no em molesta dir que és una llengua molt bonica, però que no és la meva ni la del meu país), vagin de viatge a Espanya. I per més inri, volen fer el mateix amb els decrets que promouen l’ús del català a la resta del país. Aquesta gent ja em cansa, em fan vomitera i urticària. I pena, molta pena per ser tant curts de mires que no veuen més enllà de la seva ombra (o ni això) i no s’adonen que la llengua que corre perill és el català...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol