Torno a casa!

Han passat gairebé tres mesos des de que vaig abandonar la meva terra, el meu país, per tornar a viure una experiència americana. I han estat unes setmanes amb molta fred i molta neu, però també unes setmanes de retrobades amb antics amics i amigues que ja havia conegut. I també he conegut gent nova, molt maca, he visitat llocs mai vistos i he renovat sensacions en altres a on ja hi havia posat els peus. Però per sobre de tot, un grapat més d'anècdotes al sarró de la memoria, experiències que ja formen part de mi. També ganes de tornar a abraçar-me amb la meva gent, la meva família, els meus amics. I amb ganes de poder tornar aviat a aquesta terra que sempre em dóna una bona injecció d'energia positiva i em proporciona unes setmanes de retir, que sempre van bé!!!
 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

"Hivern", un poema de Miquel Martí i Pol

Un poema de Joan Margall, "L'aufàbrega"

"Un sonet per a tu" de Miquel Martí i Pol